• Restaurace a hotel U Koníčka
  • slider1
  • slider3
  • slider4
  • slider1
  • slider1
  • slider4
  • slider3
  • slider5

Tel.: +420 384 420 747

Café U Koníčka

Hotel

Hotel

Café

Café

Naše historie

Our Restaurant

Hotel

Vážení hosté, návštěvníci, klienti, obchodní partneři,
v rámci služeb, které Vám naše společnost JSWK s.r.o. (dále jen „společnost“) poskytuje, dochází ke zpracování Vašich osobních údajů. Rádi bychom Vám tímto poskytli informace ohledně zpracování Vašich osobních údajů naší společností v souvislosti s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů.

Tento dokument popisuje, jakým způsobem společnost získává, používá a zpracovává osobní údaje, které jí byly poskytnuty v souvislosti s poskytováním ubytování a služeb.

Osobní údaj

Za osobní údaj ve smyslu nařízení se považují veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě (dále jen „subjekt údajů“); identifikovatelnou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, např. jméno, příjmení, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.

Správce osobních údajů

Správcem osobních údajů je hotel U Koníčka provozovaný společností JSWK s.r.o., IČ: 25189646, se sídle Palackého nám. 50/I., 380 01 Dačice.

Způsoby poskytování osobních údajů

Osobní údaje společnosti poskytujete následujícími způsoby:

  1. Rezervací ubytování a služeb přes rezervační formulář na webových stránkách www.konicek.cz nebo e-mailovou komunikací.
  2. Komunikací s jednotlivými odpovědnými pracovníky společnosti.
  3. Vyplněním ubytovacího lístku.

Účely zpracování osobních údajů

Vaše osobní údaje společnost zpracovává pro účely uzavření smlouvy, správu smlouvy nebo jednání o smlouvě.

Dále Vaše osobní údaje společnost zpracovává na základě zákona č. 565/1990 Sb. o místních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, zákona č. 235/2004, o některých službách informační společnosti č. 480/2004 Sb.

Osobní údaje společnost zpracovává také na základě oprávněného zájmu. Oprávněný zájem společnosti spatřujeme především v ochraně majetku, ochraně zdraví a v informování zákazníků o službách, které společnost nabízí.

Předávání osobních údajů třetím osobám

Společnost může poskytnout Vaše osobní údaje třetím osobám pouze s Vaším souhlasem. Bez Vašeho souhlasu poskytuje společnost Vaše osobní údaje v případě, že je to nezbytné pro plnění povinností vyplývajících pro společnost z platných právních předpisů nebo pokud je to nezbytné pro plnění závazků z uzavřených smluv, objednávek, rezervací atd. Subjekty, které s námi spolupracují, pečlivě vybíráme na základě záruk, kterými zabezpečí technickou a organizační ochranu předávaných dat.

Poskytování osobních údajů do třetích zemí

Společnost JSWK s.r.o. nepředává žádné osobní údaje do třetích zemí.

Tabulka zpracování osobních údajů

Název zpracování osobních údajů

Účel zpracování

Kategorie osobních údajů

Právní  titul

Upřesnění právního titulu-zákon

Zdroj – od koho získáno

Doba uložení nebo lhůta pro výmaz

Kategorie příjemců údajů

Rezervace ubytování – příjem informací z rezervačního webového formuláře

nebo e-mailem

Rezervace pobytu

Identifikační a kontaktní údaje, doba pobytu

Uzavření nebo plnění smlouvy

 

Rezervační webová stránka, subjekt údajů

Uložení po dobu pobytu a reklamační lhůty

Nejsou

Rezervace ubytování – telefonicky a osobně v hotelu

Rezervace pobytu

Identifikační a kontaktní údaje, doba pobytu

Uzavření nebo plnění smlouvy

 

Subjekt údajů

Uložení po dobu pobytu a reklamační lhůty

Nejsou

Evidence údajů o ubytovaných v Knize hostů

Zajištění pobytu

Identifikační a kontaktní údaje, doba pobytu, poskytnuté služby

Uzavření nebo plnění smlouvy

 

Subjekt údajů

Uložení po dobu pobytu a reklamační lhůty

Nejsou

Předání údajů Cizinecké policii

Splnění právní povinnosti

Identifikační a kontaktní údaje, doba pobytu

Právní povinnost

§102 zákona o ubytování cizinců 326/1999 Sb.

Subjekt údajů

6 let od ukončení pobytu námitky

Cizinecká policie

Evidence hostů v databázi hostů

Zrychlení rezervace stálých hostů

Identifikační a kontaktní údaje

Oprávněný zájem

 

Subjekt údajů

Do doby podání námitky

Nejsou

Účtenky a faktury – doklady pro DPH

Vystavování prodejních dokladů

Údaje povinné pro vystavení dokladů pro DPH

Uzavření nebo plnění smlouvy

Zákon č.235/2004 Sb., o DPH § 35, § 36

Subjekt údajů

10 let

Finanční úřad

Zpracování identifikačních údajů pro zajištění služeb během pobytu

Identifikace hosta pro usnadnění poskytování služeb

Identifikační údaje

Oprávněný zájem

 

Subjekt údajů

Do doby podání námitky

Nejsou

Vysvětlení k tabulce a zpracování

Právní tituly – zákonná odůvodnění zpracování, jsou identifikovaná v nařízení GDPR, článcích 6 a 9.

Doba uložení – doba, po kterou jsme oprávněni nebo povinni osobní údaje zpracovávat a mít je uloženy.

Další příjemci – další příjemci, kterým Vaše údaje předáváme. Pokud je uvedeno „Nejsou“ znamená to, že údaje nikomu nepředáváme.

Zdroj údajů – zde uvádíme, od koho jsme osobní údaje získali. Pokud je uvedeno „Subjekt údajů“, pak to znamená, že jsme je získali přímo od osoby, které se týkají.

Popis práv subjektu údajů

Jako subjekt údajů (fyzická osoba, o níž jsou údaje zpracovány) máte k Vašim osobním údajům tato práva:

Požadovat výpis

Jedná se o výpis udajů, které o Vás vedeme, tzn. právo na přístup. Výpis vedeme ve formátu podle našich možností. Nemáte právo požadovat výpis ve vámi stanoveném formátu.

Výjimkou, kdy nesmíme výpis provést, jsou případy týkající se dokumentů, jejichž zveřejněním by byla ohrožena práva a svobody jiných osob. Jedná se o osobní údaje dalších osob ochranu obchodního tajemství, duševního vlastnictví apod.

Požadovat opravu

Pokud zjistíte, že o Vás vedeme nepřesné, zastaralé nebo neúplné údaje, požádejte o jejich opravu nebo doplnění.

Požadovat výmaz

Výmaz musíme provést v případech, kdy bychom měli uložené osobní údaje po stanovené době nebo neměli platný právní titul. Výmaz nesmíme ze zákona provést v případech, kdy je zpracování prováděno z titulu plnění smlouvy nebo právní povinnosti.

Požadovat omezení zpracování

Toto se týká zpracování titulu oprávněného zájmu.

K omezení zpracování dojde v případě podání námitky a omezení bude trvat po dobu posuzování námitky.

Podat námitku proti zpracování

Podat námitku lze v případech, kdy je zpracování prováděno z titulu oprávněného zájmu.

Námitka proti zasílání obchodních sdělení bude vždy uznaná.

V případech uvádění Vašeho jména nebo jiného kontaktního údaje v zájmu poskytování služeb je možnost zneužití téměř vyloučena a pro tato činnosti je to nezbytné. Proto tento náš oprávněný zájem považujeme  za převažující a námitky neuznáváme.

Odvolat souhlas se zpracováním

To je možné v případech, kdy je zpracování prováděno na základě souhlasu. Pokud jste ke zpracování poskytli souhlas a odvoláte ho, bude zpracování ukončeno.

Požadovat výpis v přenositelném formátu

Výpis v přenositelném formátu můžete požadovat pouze v případech zpracování založených na právních titulech-plnění smlouvy a souhlasu. Můžete požadovat vypsání pouze těch údajů, které jste nám předali a které vedeme v elektronické podobě a nemáte právo požadovat formát.

Podat námitku proti automatizovanému rozhodování

Neprovádíme žádná zpracování založená na automatizovaném rozhodování.

Podat stížnost na dozorový úřad

V případě, že bychom Vám na Vaši žádost do 1 měsíce neodpověděli, můžete podat stížnost na Úřad na ochranu osobních údajů

Způsob výkonu práv

Pokud budete chtít uplatnit některé z těchto práv, můžete si podat žádost tímto způsobem:

Odpovědným pracovníkem hotelu bude ověřena Vaše totožnost podle občanského průkazu nebo pasu a bude s Vámi sepsána žádost a sdělen termín vyřízení. Bez ověření totožnosti není možné žádost přijmout.

K datu vyřízení Vám bude po opětovném ověření totožnosti předáno písemné Vyrozumění o výsledku žádosti a související materiály.

Za požadavek na více než jednu kopii jsme oprávněni účtovat poplatek odpovídající administrativním nákladům.

Úkony spojené s výkonem práv subjektů jsou činěny bezplatně.

Jsou-li však žádosti shledány nedůvodné nebo nepřiměřené, zejména proto, že se opakují, pak můžeme:

  1. uložit přiměřený poplatek zohledňující časové a administrativní náklady
  2. odmítnout žádosti vyhovět.

Chcete-li žádost poslat elektronicky, pak pouze prostřednictvím datové schránky.

V případě, že vzniknou pochybnosti o Vaší totožnosti, jsme oprávněni Vás požádat o poskytnutí dodatečných informací pro potvrzení totožnosti.

Zabezpečení osobních údajů 

 K zabezpečení osobních údajů společnost využívá odpovídající bezpečnostní postupy a procedury. Využívá technická i fyzická omezení pro přístup k osobním údajům. S osobními údaji pracuje pouze proškolený personál.

 

Platnost a účinnost Zásad zpracování osobních údajů od 24.5.2018

HOTEL U KONÍČKA

JSWK s.r.o., se sídlem Palackého nám. 50/I., 380 01 Dačice, IČ: 25189646

achat zolpidem en ligne achat stilnox en ligne

Preambule

Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztah mezi společností JSWK s.r.o., IČ: 25189646, se sídlem Palackého nám. 50/I., 38001 Dačice, jako ubytovatelem (dále jen „poskytovatel“) a  fyzickou nebo právnickou osobou, jako ubytovaným (dále jen „objednatel“), jehož předmětem je ubytování v hotelu U Koníčka na adrese Palackého nám.50/I.,  38001 Dačice (dále jen „hotel“). JSWK s.r.o. je provozovatelem hotelu. VOP se stávají součástí předsmluvních ujednání okamžikem zahájení těchto jednání mezi poskytovatelem a objednatelem a součástí smlouvy o ubytování (dále jen „smlouva“) okamžikem jejího uzavření (akceptací objednávky).

Článek I.

  1. Předsmluvní ujednání zahrnují objednání ubytování, sjednání jeho podmínek a akceptaci konečné objednávky ze strany poskytovatele.
  2. Objednávky ubytování mohou být objednatelem činěny v elektronické podobě prostřednictvím rezervačního formuláře na webových stránkách hotelu www. konicek.cz, prostřednictvím emailové komunikace, telefonicky nebo osobně v hotelu.
  3. Objednávka ubytování je návrhem smlouvy a samotná smlouva o ubytování je uzavřena potvrzením objednávky poskytovatelem prokazatelným způsobem, nejčastěji emailovou komunikací, písemně nebo předáním čipu.

Článek II.

Smlouva o ubytování

Uzavřením smlouvy vzniká poskytovateli povinnost poskytnout objednateli služby ve smlouvě stanovené (dále vše souhrnně jen „ubytování“ nebo „služby“) a objednateli právo tyto služby odebrat a povinnost uhradit poskytovateli za jejich poskytnutí sjednanou cenu.

Článek III.

Nástup ubytování

  1. Při nástupu ubytování se každý host prokáže odpovědnému zaměstnanci hotelu občanským průkaze či jiným dokladem totožnosti obsahujícím fotografii. Po splnění této povinnosti včetně vyplnění ubytovacího lístku jej ubytovatel ubytuje a poskytne mu další informace k ubytování.
  2. Nedílnou součástí těchto VOP je ubytovací řád. Objednatel je povinen dodržovat veškerá ustanovení ubytovacího řádu. Ubytovací řád je též dostupný v listinné podobě na každém hotelovém pokoji. Objednatel potvrzuje, že se seznámil s ubytovacím řádem.

Článek IV.

Platební podmínky

  1. Aktuální ceny ubytování a služeb jsou stanoveny ubytovatelem a zveřejněny na webových stránkách hotelu www.konicek.cz .
  2. V cenách je zahrnut místní ubytovací poplatek, který se vybírá ve výši stanovené obecně závaznou vyhláškou.
  3. Objednatel je povinen uhradit při ukončení ubytování sjednanou cenu.
  4. V případě předčasného ukončení či přerušení pobytu ze strany objednatele je objednatel povinen uhradit poskytovateli sjednanou cenu v plné výši.

Článek V.

Storno ubytování

  1. Objednatel má právo kdykoliv odstoupit od smlouvy o ubytování. Toto odstoupení musí být provedeno písemnou formou a oznámení o odstoupení musí být prokazatelně doručeno poskytovateli.
  2. Při odstoupení od smlouvy více jak 2 dny před sjednaným datem nástupu ubytování nepožaduje poskytovatel žádný storno poplatek.
  3. Při odstoupení od smlouvy méně jak 2 dny před sjednaným nástupem pobytu je objednatel povinen uhradit 100% z celkové ceny objednaného pobytu.
  4. Poskytovatel může od vymáhání storno poplatku ustoupit, jestliže objednavatel nečerpal služby z vážných důvodů, které byly řádně prokázány – úmrtí, nemoc objednavatele, živelná pohroma znemožňující nástup ve stanoveném termínu.
  5. Storno poplatek bude objednateli vyúčtován nejpozději do 21 dnů fakturou, kterou ná poskytovatel právo objednateli zaslat a objednatel je povinnen tuto fakturu uhradit.

Článek VI.

Další ujednání

  1. Poskytovatel je oprávněn odstoupit s okamžitou účinností od smlouvy v případě, že objednatel poruší smlouvu, tyto VOP nebo ubytovací řád podstatným způsobem nebo v porušování svých povinností přes výzvy poskytovatel opakovaně pokračuje.
  2. Poskytovatel je oprávněn požadovat po objednateli náhradu škody za zničení, poškození či zničení pokoje či vybavení pokoje.
  3. Poskytovatel souladu s ust. § 14 zákona č. 634/1992 Sb. O ochraně spotřebitele, informuje objednatele, jako spotřebitele, o možnosti řešit spory vyplývající ze smluv uzavřených poskytovaných prostřednictvím subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, Praha 2, PSČ 12000. Dalšími subjekty v případě řešení vzájemných sporů podle povahy sporu mohou být zejména též příslušné živnostenské úřady vykonávající živnostenskou kontrolu a Úřad pro ochranu osobních údajů, se sídlem Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7.
  4. Pokud vztah založený smlouvou o ubytování obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že právní vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva objednatele jako spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

Článek VII.

Souhlas se zasíláním obchodních sdělení, ochrana osobních údajů

  1. Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné a objednatel má právo je odmítnout. Poskytnutí osobních údajů pro účely plnění smlouvy o ubytování a pro dodržení zákonné právní povinnosti poskytovatele (zejm. zák.č.565/1990 Sb. V platném znění a zák.č. 326/1999 Sb. v platném znění) je naopak povinné.
  2. Objednatel uzavřením smlouvy o ubytování vyjádřil souhlas poskytovateli zasílat obchodní sdělení a informace související se službami, zbožím nebo podnikem poskytovatele na elektronickou adresu objednatele.
  3. V případě poskytnutí osobních údajů má objednatel právo kdykoliv svůj souhlas písemně odvolat.
  4. Ochranu osobních údajů zajišťuje poskytovatel podle „Zásad zpracování osobních údajů“, které jsou nedílnou součástí VOP.

Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dne 24.5.2018

https://sleepingpills365.net

  1. vyplňujte údaje osoby, na kterou bude rezervace provedena (ne údaje všech ubytovaných osob)
  2. musí být vyplněny řádky nadepsané tučně a označené * (hvězdičkou)

Rezervace ubytování

Vyberte datum příjezdu!

Vyberte datum odjezdu!

Neplatný vstup

Jednolůžkový pokoj

Neplatný vstup

Dvoulůžkový pokoj

Neplatný vstup

Třílůžkový pokoj

Neplatný vstup

Čtyřlůžkový pokoj

Neplatný vstup

Dvoulůžkový pokoj s výhledem na náměstí (bez přistýlky)

Neplatný vstup

Dvoulůžkový pokoj s výhledem na náměstí (s přistýlkou)

Vyplňte vaše jméno a příjmení!

Vyplňte vaši ulici včetně č.p.!

Vyplňte vaše město!

Vyplňte PSČ!

Vyplňte Vaše telefonní číslo!

Špatná e-mailová adresa!

Neplatný Vstup

Neplatný vstup

Odesláním tohoto formuláře udělujete souhlas společnosti JSWK s.r.o. ke zpracování vašich údajů za účelem rezervace ubytování. Svůj souhlas můžete kdykoliv odvolat. Více o způsobu nakládání s vašimi údaji na stránce Zásady zpracování osobních údajů.

  1.  V hotelu může bydlet pouze osoba, která je řádně přihlášena u ubytovatele. V rámci přihlašovací povinnosti je ubytovaný povinen předložit platný OP nebo platný cestovní pas, popř. povolení k pracovnímu pobytu. Host bude zapsán do evidence ubytovaných.
  2. Ubytovatel je povinen na základě objednaného a potvrzeného ubytování hosta ubytovat nejpozději do 17 hodin. Do té doby pokoj rezervuje, není-li předem domluveno jinak.
  3. Ubytování probíhá od 12:00 do 22:00 hodin. V jinou dobu mohou být hosté ubytovaní po předchozí domluvě.
  4. Nebyla-li ubytovací doba předem sjednaná jinak, uvolní host na konci pobytu pokoj nejpozději v 10.00 hodin. Pokud opustí pokoj později nebo zde ponechá své věci, vyhrazuje si provozovatel právo věci hosta vyklidit za přítomnosti dvou zástupců hotelu a uschovat, aby mohl být pokoj k dispozici pro další rezervaci. V takovém případě bude hostovi zaúčtován další den pobytu.
  5. Snídaně se podávají od 7:00 do 9:00, není-li předem domluveno jinak.
  6. Host odpovídá za elektronický čip od pokoje a vstupních prostor. Ztrátu čipu je host povinen neprodleně nahlásit ubytovateli. V případě, že tak neučiní, ubytovatel nenese odpovědnost za vzniklou škodu související se ztrátou čipu. Za ztracený čipu je host povinen zaplatit 1000,- Kč.
  7. Požádá-li host o prodloužení svého pobytu, může mu být nabídnut i jiný pokoj než ten, ve kterém byl původně ubytován.
  8. Host je povinen dbát bezpečnostních, protipožárních a hygienických předpisů. Při hrubém znečištění pokoje bude účtován poplatek 1 000,- Kč.
  9. Hosté nesmí v pokojích nebo jiných prostorách hotelu provádět bez souhlasu ubytovatele změny, úpravy, opravy apod.
  10. V objektu hotelu a v pokojích nesmí host bez povolení ubytovatele používat vlastní elektrické spotřebiče vyjma spotřebičů sloužících k osobní hygieně, dále osobní počítače a nabíječky mobilních telefonů.
  11. Provozovatel hotelu neručí za věci vnesené hostem do hotelu a za škodu na odložených věcech (klenoty, peníze a jiné cennosti). Cenné věci a větší finanční obnosy si ubytovaný může uložit do trezoru ubytovatele.
  12. V celém objektu platí zákaz kouření a rozdělávání ohně. Dojde-li k porušení zákazu, je provozovatel oprávněn požadovat po hostovi zaplacení sankce ve výši 1000,- Kč a náhradu všech vzniklých škod.
  13. Při odchodu z pokoje je ubytovaný povinen uzavřít okna, dveře, vodovodní uzávěry a čip odevzdat ubytovateli.
  14. V době od 22.00 do 7.00 hod. je ubytovaný povinen dodržovat noční klid.
  15. Psi a jiná zvířata mohou být v hotelu až po schválení ubytovatele, a to za úhradu dle platného ceníku a po prokázání nezávadného zdravotního stavu zvířete.
  16. V případě zjištění požáru je host povinen ho vlastními silami uhasit, popř. jej ohlásí na telefonní číslo 150 a ihned provozovateli objektu.
  17. Ubytovatel přivolá lékařskou pomoc pro hosta, který onemocní nebo je zraněn, příp. zajistí převoz do nemocnice. Veškerou následnou lékařskou péči si host hradí sám.
  18. Za ubytování a poskytnuté služby je host povinen platit ceny v souladu s platným ceníkem, zpravidla při ukončení pobytu. Ceník ubytování a služeb je k dispozici u ubytovatele a na webových stránkách hotelu. Host je povinen dodržovat ustanovení tohoto řádu. V případě, že je hrubým způsobem poruší, má vedení ubytovacího zařízení právo odstoupit od smlouvy o poskytnutí ubytovací služby, před uplynutím dohodnuté doby.

DŮLEŽITÁ TELEFONNÍ ČÍSLA:

Jan Szepeši, manažer hotelu +420 776 806 422

Restaurace a hotel U Koníčka +420 384 420 747

www.konicek.cz

Tísňové volání:

SOS 112

Hasiči 150

Zdravotnická záchranná služba 155

Policie 158

Městská policie 156, +420 602 486 070

 

Dačice 1. 5. 2018

buy clomid on antiestrogensonline.net

GPS: 49°4'43.298"N, 15°26'15.869"E

Hotel a Café U Koníčka

Prohlídka hotelu

Prohlídka restaurace

Kde nás najdete

Kontakty