• Restaurace a hotel U Koníčka
  • slider1
  • slider3
  • slider4
  • slider1
  • slider1
  • slider4
  • slider3
  • slider5

Phone: +420 384 420 747

Café U Koníčka

Hotel

Hotel

Café

Café

Our History

Our Restaurant

Hotel

Vážení hosté, návštěvníci, klienti, obchodní partneři,
v rámci služeb, které Vám naše společnost JSWK s.r.o. (dále jen „společnost“) poskytuje, dochází ke zpracování Vašich osobních údajů. Rádi bychom Vám tímto poskytli informace ohledně zpracování Vašich osobních údajů naší společností v souvislosti s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů.

Tento dokument popisuje, jakým způsobem společnost získává, používá a zpracovává osobní údaje, které jí byly poskytnuty v souvislosti s poskytováním ubytování a služeb.

Osobní údaj

Za osobní údaj ve smyslu nařízení se považují veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě (dále jen „subjekt údajů“); identifikovatelnou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, např. jméno, příjmení, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.

Správce osobních údajů

Správcem osobních údajů je hotel U Koníčka provozovaný společností JSWK s.r.o., IČ: 25189646, se sídle Palackého nám. 50/I., 380 01 Dačice.

Způsoby poskytování osobních údajů

Osobní údaje společnosti poskytujete následujícími způsoby:

  1. Rezervací ubytování a služeb přes rezervační formulář na webových stránkách www.konicek.cz nebo e-mailovou komunikací.
  2. Komunikací s jednotlivými odpovědnými pracovníky společnosti.
  3. Vyplněním ubytovacího lístku.

Účely zpracování osobních údajů

Vaše osobní údaje společnost zpracovává pro účely uzavření smlouvy, správu smlouvy nebo jednání o smlouvě.

Dále Vaše osobní údaje společnost zpracovává na základě zákona č. 565/1990 Sb. o místních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, zákona č. 235/2004, o některých službách informační společnosti č. 480/2004 Sb.

Osobní údaje společnost zpracovává také na základě oprávněného zájmu. Oprávněný zájem společnosti spatřujeme především v ochraně majetku, ochraně zdraví a v informování zákazníků o službách, které společnost nabízí.

Předávání osobních údajů třetím osobám

Společnost může poskytnout Vaše osobní údaje třetím osobám pouze s Vaším souhlasem. Bez Vašeho souhlasu poskytuje společnost Vaše osobní údaje v případě, že je to nezbytné pro plnění povinností vyplývajících pro společnost z platných právních předpisů nebo pokud je to nezbytné pro plnění závazků z uzavřených smluv, objednávek, rezervací atd. Subjekty, které s námi spolupracují, pečlivě vybíráme na základě záruk, kterými zabezpečí technickou a organizační ochranu předávaných dat.

Poskytování osobních údajů do třetích zemí

Společnost JSWK s.r.o. nepředává žádné osobní údaje do třetích zemí.

Tabulka zpracování osobních údajů

Název zpracování osobních údajů

Účel zpracování

Kategorie osobních údajů

Právní  titul

Upřesnění právního titulu-zákon

Zdroj – od koho získáno

Doba uložení nebo lhůta pro výmaz

Kategorie příjemců údajů

Rezervace ubytování – příjem informací z rezervačního webového formuláře

nebo e-mailem

Rezervace pobytu

Identifikační a kontaktní údaje, doba pobytu

Uzavření nebo plnění smlouvy

 

Rezervační webová stránka, subjekt údajů

Uložení po dobu pobytu a reklamační lhůty

Nejsou

Rezervace ubytování – telefonicky a osobně v hotelu

Rezervace pobytu

Identifikační a kontaktní údaje, doba pobytu

Uzavření nebo plnění smlouvy

 

Subjekt údajů

Uložení po dobu pobytu a reklamační lhůty

Nejsou

Evidence údajů o ubytovaných v Knize hostů

Zajištění pobytu

Identifikační a kontaktní údaje, doba pobytu, poskytnuté služby

Uzavření nebo plnění smlouvy

 

Subjekt údajů

Uložení po dobu pobytu a reklamační lhůty

Nejsou

Předání údajů Cizinecké policii

Splnění právní povinnosti

Identifikační a kontaktní údaje, doba pobytu

Právní povinnost

§102 zákona o ubytování cizinců 326/1999 Sb.

Subjekt údajů

6 let od ukončení pobytu námitky

Cizinecká policie

Evidence hostů v databázi hostů

Zrychlení rezervace stálých hostů

Identifikační a kontaktní údaje

Oprávněný zájem

 

Subjekt údajů

Do doby podání námitky

Nejsou

Účtenky a faktury – doklady pro DPH

Vystavování prodejních dokladů

Údaje povinné pro vystavení dokladů pro DPH

Uzavření nebo plnění smlouvy

Zákon č.235/2004 Sb., o DPH § 35, § 36

Subjekt údajů

10 let

Finanční úřad

Zpracování identifikačních údajů pro zajištění služeb během pobytu

Identifikace hosta pro usnadnění poskytování služeb

Identifikační údaje

Oprávněný zájem

 

Subjekt údajů

Do doby podání námitky

Nejsou

Vysvětlení k tabulce a zpracování

Právní tituly – zákonná odůvodnění zpracování, jsou identifikovaná v nařízení GDPR, článcích 6 a 9.

Doba uložení – doba, po kterou jsme oprávněni nebo povinni osobní údaje zpracovávat a mít je uloženy.

Další příjemci – další příjemci, kterým Vaše údaje předáváme. Pokud je uvedeno „Nejsou“ znamená to, že údaje nikomu nepředáváme.

Zdroj údajů – zde uvádíme, od koho jsme osobní údaje získali. Pokud je uvedeno „Subjekt údajů“, pak to znamená, že jsme je získali přímo od osoby, které se týkají.

Popis práv subjektu údajů

Jako subjekt údajů (fyzická osoba, o níž jsou údaje zpracovány) máte k Vašim osobním údajům tato práva:

Požadovat výpis

Jedná se o výpis udajů, které o Vás vedeme, tzn. právo na přístup. Výpis vedeme ve formátu podle našich možností. Nemáte právo požadovat výpis ve vámi stanoveném formátu.

Výjimkou, kdy nesmíme výpis provést, jsou případy týkající se dokumentů, jejichž zveřejněním by byla ohrožena práva a svobody jiných osob. Jedná se o osobní údaje dalších osob ochranu obchodního tajemství, duševního vlastnictví apod.

Požadovat opravu

Pokud zjistíte, že o Vás vedeme nepřesné, zastaralé nebo neúplné údaje, požádejte o jejich opravu nebo doplnění.

Požadovat výmaz

Výmaz musíme provést v případech, kdy bychom měli uložené osobní údaje po stanovené době nebo neměli platný právní titul. Výmaz nesmíme ze zákona provést v případech, kdy je zpracování prováděno z titulu plnění smlouvy nebo právní povinnosti.

Požadovat omezení zpracování

Toto se týká zpracování titulu oprávněného zájmu.

K omezení zpracování dojde v případě podání námitky a omezení bude trvat po dobu posuzování námitky.

Podat námitku proti zpracování

Podat námitku lze v případech, kdy je zpracování prováděno z titulu oprávněného zájmu.

Námitka proti zasílání obchodních sdělení bude vždy uznaná.

V případech uvádění Vašeho jména nebo jiného kontaktního údaje v zájmu poskytování služeb je možnost zneužití téměř vyloučena a pro tato činnosti je to nezbytné. Proto tento náš oprávněný zájem považujeme  za převažující a námitky neuznáváme.

Odvolat souhlas se zpracováním

To je možné v případech, kdy je zpracování prováděno na základě souhlasu. Pokud jste ke zpracování poskytli souhlas a odvoláte ho, bude zpracování ukončeno.

Požadovat výpis v přenositelném formátu

Výpis v přenositelném formátu můžete požadovat pouze v případech zpracování založených na právních titulech-plnění smlouvy a souhlasu. Můžete požadovat vypsání pouze těch údajů, které jste nám předali a které vedeme v elektronické podobě a nemáte právo požadovat formát.

Podat námitku proti automatizovanému rozhodování

Neprovádíme žádná zpracování založená na automatizovaném rozhodování.

Podat stížnost na dozorový úřad

V případě, že bychom Vám na Vaši žádost do 1 měsíce neodpověděli, můžete podat stížnost na Úřad na ochranu osobních údajů

Způsob výkonu práv

Pokud budete chtít uplatnit některé z těchto práv, můžete si podat žádost tímto způsobem:

Odpovědným pracovníkem hotelu bude ověřena Vaše totožnost podle občanského průkazu nebo pasu a bude s Vámi sepsána žádost a sdělen termín vyřízení. Bez ověření totožnosti není možné žádost přijmout.

K datu vyřízení Vám bude po opětovném ověření totožnosti předáno písemné Vyrozumění o výsledku žádosti a související materiály.

Za požadavek na více než jednu kopii jsme oprávněni účtovat poplatek odpovídající administrativním nákladům.

Úkony spojené s výkonem práv subjektů jsou činěny bezplatně.

Jsou-li však žádosti shledány nedůvodné nebo nepřiměřené, zejména proto, že se opakují, pak můžeme:

  1. uložit přiměřený poplatek zohledňující časové a administrativní náklady
  2. odmítnout žádosti vyhovět.

Chcete-li žádost poslat elektronicky, pak pouze prostřednictvím datové schránky.

V případě, že vzniknou pochybnosti o Vaší totožnosti, jsme oprávněni Vás požádat o poskytnutí dodatečných informací pro potvrzení totožnosti.

Zabezpečení osobních údajů 

 K zabezpečení osobních údajů společnost využívá odpovídající bezpečnostní postupy a procedury. Využívá technická i fyzická omezení pro přístup k osobním údajům. S osobními údaji pracuje pouze proškolený personál.

 

Platnost a účinnost Zásad zpracování osobních údajů od 24.5.2018

HOTEL U KONÍČKA

JSWK s.r.o., se sídlem Palackého nám. 50/I., 380 01 Dačice, IČ: 25189646

achat zolpidem en ligne achat stilnox en ligne

Preambule

Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztah mezi společností JSWK s.r.o., IČ: 25189646, se sídlem Palackého nám. 50/I., 38001 Dačice, jako ubytovatelem (dále jen „poskytovatel“) a  fyzickou nebo právnickou osobou, jako ubytovaným (dále jen „objednatel“), jehož předmětem je ubytování v hotelu U Koníčka na adrese Palackého nám.50/I.,  38001 Dačice (dále jen „hotel“). JSWK s.r.o. je provozovatelem hotelu. VOP se stávají součástí předsmluvních ujednání okamžikem zahájení těchto jednání mezi poskytovatelem a objednatelem a součástí smlouvy o ubytování (dále jen „smlouva“) okamžikem jejího uzavření (akceptací objednávky).

Článek I.

  1. Předsmluvní ujednání zahrnují objednání ubytování, sjednání jeho podmínek a akceptaci konečné objednávky ze strany poskytovatele.
  2. Objednávky ubytování mohou být objednatelem činěny v elektronické podobě prostřednictvím rezervačního formuláře na webových stránkách hotelu www. konicek.cz, prostřednictvím emailové komunikace, telefonicky nebo osobně v hotelu.
  3. Objednávka ubytování je návrhem smlouvy a samotná smlouva o ubytování je uzavřena potvrzením objednávky poskytovatelem prokazatelným způsobem, nejčastěji emailovou komunikací, písemně nebo předáním čipu.

Článek II.

Smlouva o ubytování

Uzavřením smlouvy vzniká poskytovateli povinnost poskytnout objednateli služby ve smlouvě stanovené (dále vše souhrnně jen „ubytování“ nebo „služby“) a objednateli právo tyto služby odebrat a povinnost uhradit poskytovateli za jejich poskytnutí sjednanou cenu.

Článek III.

Nástup ubytování

  1. Při nástupu ubytování se každý host prokáže odpovědnému zaměstnanci hotelu občanským průkaze či jiným dokladem totožnosti obsahujícím fotografii. Po splnění této povinnosti včetně vyplnění ubytovacího lístku jej ubytovatel ubytuje a poskytne mu další informace k ubytování.
  2. Nedílnou součástí těchto VOP je ubytovací řád. Objednatel je povinen dodržovat veškerá ustanovení ubytovacího řádu. Ubytovací řád je též dostupný v listinné podobě na každém hotelovém pokoji. Objednatel potvrzuje, že se seznámil s ubytovacím řádem.

Článek IV.

Platební podmínky

  1. Aktuální ceny ubytování a služeb jsou stanoveny ubytovatelem a zveřejněny na webových stránkách hotelu www.konicek.cz .
  2. V cenách je zahrnut místní ubytovací poplatek, který se vybírá ve výši stanovené obecně závaznou vyhláškou.
  3. Objednatel je povinen uhradit při ukončení ubytování sjednanou cenu.
  4. V případě předčasného ukončení či přerušení pobytu ze strany objednatele je objednatel povinen uhradit poskytovateli sjednanou cenu v plné výši.

Článek V.

Storno ubytování

  1. Objednatel má právo kdykoliv odstoupit od smlouvy o ubytování. Toto odstoupení musí být provedeno písemnou formou a oznámení o odstoupení musí být prokazatelně doručeno poskytovateli.
  2. Při odstoupení od smlouvy více jak 2 dny před sjednaným datem nástupu ubytování nepožaduje poskytovatel žádný storno poplatek.
  3. Při odstoupení od smlouvy méně jak 2 dny před sjednaným nástupem pobytu je objednatel povinen uhradit 100% z celkové ceny objednaného pobytu.
  4. Poskytovatel může od vymáhání storno poplatku ustoupit, jestliže objednavatel nečerpal služby z vážných důvodů, které byly řádně prokázány – úmrtí, nemoc objednavatele, živelná pohroma znemožňující nástup ve stanoveném termínu.
  5. Storno poplatek bude objednateli vyúčtován nejpozději do 21 dnů fakturou, kterou ná poskytovatel právo objednateli zaslat a objednatel je povinnen tuto fakturu uhradit.

Článek VI.

Další ujednání

  1. Poskytovatel je oprávněn odstoupit s okamžitou účinností od smlouvy v případě, že objednatel poruší smlouvu, tyto VOP nebo ubytovací řád podstatným způsobem nebo v porušování svých povinností přes výzvy poskytovatel opakovaně pokračuje.
  2. Poskytovatel je oprávněn požadovat po objednateli náhradu škody za zničení, poškození či zničení pokoje či vybavení pokoje.
  3. Poskytovatel souladu s ust. § 14 zákona č. 634/1992 Sb. O ochraně spotřebitele, informuje objednatele, jako spotřebitele, o možnosti řešit spory vyplývající ze smluv uzavřených poskytovaných prostřednictvím subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, Praha 2, PSČ 12000. Dalšími subjekty v případě řešení vzájemných sporů podle povahy sporu mohou být zejména též příslušné živnostenské úřady vykonávající živnostenskou kontrolu a Úřad pro ochranu osobních údajů, se sídlem Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7.
  4. Pokud vztah založený smlouvou o ubytování obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že právní vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva objednatele jako spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

Článek VII.

Souhlas se zasíláním obchodních sdělení, ochrana osobních údajů

  1. Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné a objednatel má právo je odmítnout. Poskytnutí osobních údajů pro účely plnění smlouvy o ubytování a pro dodržení zákonné právní povinnosti poskytovatele (zejm. zák.č.565/1990 Sb. V platném znění a zák.č. 326/1999 Sb. v platném znění) je naopak povinné.
  2. Objednatel uzavřením smlouvy o ubytování vyjádřil souhlas poskytovateli zasílat obchodní sdělení a informace související se službami, zbožím nebo podnikem poskytovatele na elektronickou adresu objednatele.
  3. V případě poskytnutí osobních údajů má objednatel právo kdykoliv svůj souhlas písemně odvolat.
  4. Ochranu osobních údajů zajišťuje poskytovatel podle „Zásad zpracování osobních údajů“, které jsou nedílnou součástí VOP.

Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dne 24.5.2018

https://sleepingpills365.net

  1. fill in the details of the person that makes the booking (not all the accommodated persons)
  2. all the bold style and asterisked lines are required

Online form

Enter date of arrival!

Enter date of departure!

Neplatný vstup

single room

Neplatný vstup

double-bedded room

Neplatný vstup

three-bedded room

Neplatný vstup

four-bedded room

Neplatný vstup

double-bedded extra quality room (without extra bed)

Neplatný vstup

double-bedded extra quality room (with extra bed)

Enter your name and surname!

Enter street and No.!

Enter your city!

Enter ZIP code!

Enter your telephone!

Wrong your e-mail!

Neplatný Vstup

Neplatný vstup

By sending this form, you give consent to JSWK s.r.o. to process your data for the purpose of booking accommodation. You can withdraw your consent at any time. More about how your data is handled on the Personal Data Processing Policy page.

  1. Only the person who is duly registered with the property can live in the hotel. Within the scope of the registration obligation, the accommodated person is obliged to submit a valid proof of identity (identity card or passport, or working permit). The guest will be enrolled in the accommodation records.
  2. Unless confirmed otherwise, every guest shall have the room reserved till 17,00 o′clock of the day of planned arrival.
  3. The accommodation is from 12,00 till 22,00 o′clock. At other times guests can be accommodated by prior arrangement.
  4. If not agreed prior otherwise, the guest has to check-out by 10,00 o′clock. If the guest leaves the room later or leaves his/her belongings here, the hotel reserves the right to clear the guest′s property in the presence of two hotel representatives and keep it in order for the room to be available for further reservation. In this case, the guest will be charged the next day of stay.
  5. Breakfast is served from 7,00 till 9,00 o′clock, unless otherwise agreed in advance.
  6. The guest is responsible for the electronic chip from the room and the entrance area. The guest is obliged to report the chip loss to the hotel immediately. In the event. Of failure to do so, the hotel is not responsible for the damage caused by the loss of the chip. For the lost chip, the guest is obliged to pay 1000 CZK.
  7. If the guest requires for the extension of his/her stay, another room may be offered than the one in which he/she was originally accommodated.
  8. The guest is obliged to observe safety, fire and hygiene regulations. In case of gross room pollution, a fee of 1000 CZK will be charge.
  9. Guests must not make changes, modifications, repairs, etc. In the rooms or other premises of the hotel without the consent of the hotel management.
  10. In the hotel premises and in the rooms, the guest may not use their own electrical appliances, except for personal hygiene appliances, personal computers and mobile phone chargers, without the permit of the hotel management.
  11. The hotel is not responsible for the things brought by the guest to the hotel and for damage to deferred items (jewelry, money and other valuables). The valuables and the larger amounts of money can be deposited in the hotel′s safe deposit box.
  12. All rooms and all other interior premises of the hotel are strictly non-smoking. It is strictly prohibited to make an open fire. If the prohibition is violated, the hotel is entitled to require a guest to pay a penalty of 1000 CZK and to compensate for all damages incurred.
  13. When leaving the room, the guest must turn off the water taps, close the windows, turn off the room lights, close the room door and hand in the room chip to the hotel.
  14. We kindly ask guests to keep quiet hours between 22,00 and 7,00 o′clock and not disturb others.
  15. Dogs and other pets may stay in the hotel after they have been approved by the property owner, subject to a valid price list and proof of the animal′s health.
  16. If a fire is detected, the guest is obliged to extinguish himself/herself and report it immediately on the phone number 150 and to the hotel management.
  17. The hotel, may, if desired, arrange a medical assistance or transport to a hospital for a guest who is ill or injured.
  18. For accommodation and provided services the guest is obliged to pay the prices in accordance with the valid price list, usually at the end of the stay. The price list of accommodation and services is available at the hotel and on the hotel′s website. Guests are obliged to abide by these rules and regulations. If the Accommodation Rules are breached, the hotel management has the right to terminate the guest′s stay prior to the originally agreed leaving date.

IMPORTANT PHONE NUMBERS:

Jan Szepeši, Hotel Manager +420 776 806 422

Restaurace a hotel U Koníčka +420 384 420 747

www.konicek.cz

Emergency calls:

SOS 112

Fire Department 150

Medical service rescue 155

Police 158

City Police 156

 

Dačice 1. 5. 2018

anxietytreatmethods.com/ativan anxietytreatmethods.com/xanax

GPS: 49°4'43.298"N, 15°26'15.869"E

Hotel and Café U Koníčka

Tour of the hotel

Tour of the restaurant

How to reach us

Contacts